.
Avui la major part dels alumnes ha començat les classes.
.
Tot ha seguit la tònica de sempre: Voltes pels passadissos fins a trobar la classe correcta, veure cares noves, cares conegudes...
.
La gran novetat però, ha estat el mètode d'avaluació: ara podem triar entre una avaluació continua o única. De fet, la opció és més aviat així: O tries avaluació continuada o ja pots començar a preucupar-te de com ******* aprovaràs l'assignatura O_o. Tot són desventatges! Més feina, més risc, menys oportunitats, menys facilitats, més complicat.
.
Tot el referent al nou sistema d'avaluació, podeu trobar-ho aquí
2 comentaris:
Que fem demagogia. Més feina? Jo penso que mes o menys moltes asignatures ja feien av. continuada. Quantes havia que només t'ho juguis tot a un examen. Clasif. i indexació no es continuada? I pot tenir més feina que l'any passat? No es mé feina.
Més risc? Això abans, que el 100% de la nota és un examen. Si tens més notes, menys risc. Menys oportunitats? El mateix. Per qui treballa, potser. La majoria no treballa: que estudiin que no fn res rmes.
Sí, peròno.
Jo crec que això es la UB que te carreres on només es fan examans un cop i que vol que sigui mes com aquí. Pero aquí no notarem la diferencia: ja es feia av.cont.
Tot són desventatges! Més feina, més risc, menys oportunitats, menys facilitats, més complicat.
Potser no queda ben definit, però aquest últim paràgraf es referia a l'avaluació única.
No dic que el nou sistema no estigui ben pensat, però ara per ara no està del tot bé. Si, és cert, moltes assignatures ja feien avaluació continuada, i eren forces les optatives a les quals només s'havia d'entregar un treball final i no fer exàmen..
Tot això anava per la gent que treballa i que ha d'acollir-se a l'avaluació única (que repeteixo, no és el meu cas i no estic fent res en defensa personal). Crec que l`'avaluació única té alguns problemes que cal anar solucionant a mesura q els cursos avancin. Aquestes persones no només tenen una prova final més dificil, sino que en alguns casos també han de fer treballs i exercicis com els seus companys de la continuada. I que tampoc estic dient (com algú ha dit a l'altre post) que perquè una persona treballi o ha de tenir més fàcil, no és això ni molt menys.
Es com quan va sortir la llei-antitabac.. la idea era molt bona al principi, però va anar canviant poc a poc. És normal que el primer any que s'instaura una cosa nova no surti bé al 100%, no?
La majoria no treballa: que estudiin que no fn res rmes
La majoria d'estudiants treballa.
Publica un comentari a l'entrada